Monday, June 20, 2011

Charity Fashion Show






Corina's speech:
"Am incercat sa imi adun cuvintele sa scriu un text dupa cum m-au rugat cei de la Casa Sperantei timp de o saptamana. Fiecare cuvant pe care il asterneam pe hartie era meschin si insignificant in comparatie cu adevarata drama a acestor oameni.
Adevarul este ca nu trebuie sa verbalizam totul in incercarea noastra de a arata ca ne pasa. Trebuie sa simtim mai mult deoarece in viata exista trairi si situatii care te indeamna la introspectie si aceasta este mult mai profunda decat un text tip. Sunt atat de satula de lozinci caritabile goale. Aceste lozinci nu fac decat sa indrepte totul iar inspre noi, cei care am facut asta si asta in sprijinul acestei actiuni. Macar in situatii ca aceasta as vrea ca lumea sa lase cuvintele mari care ii eroizeaza acasa.
Am bucurat un om. Sau sper ca am facut macar atata lucru. Un om luminat de talent care isi asterne pe hartie lumea sa o vedem si noi. Si in ciuda tuturor greutatilor prin care trece, observam ca lumea sa imaginata este atat de frumoasa. Cum sa nu inveti din asta si sa fii miscat pana in strafundurile fiintei?"

No comments: